سخن روز /
پیام تبریک رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بمناسبت روز کار و کارگر
1403/02/12

به گزارش پات، دکتر فصاحت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی فرا رسیدن روز کار و کارگر را به همه مجاهدان استقلال و خودکفایی کشور تبریک گفت.

 در متن این پیام آمده است:

امسال با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده و طبق فرمایشات ایشان "نقش یک کارگر ماهر و باروحیه و پُرانگیزه، در جهش تولید، یک نقش انکارناکردنی و‌ غیر قابل انکار است"، لذا کارگران به عنوان ارکان اساسی تولید، شکوفایی اقتصادی و توسعه کشور به حساب می آیند. در بخش کشاورزی به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های اقتصادی کشور و تامین کننده امنیت غذایی جامعه نیز کاگران با همت والای خود علیرغم شرایط خاص منطقه، میهن اسلامی را در تولید محصولات استراتژیک مانند گندم خودکفا نموده اند. بنابراین توجه ویژه به جایگاه رفیع این قشر خدمتگزار، مسیر دستیابی به توسعه و آبادانی را هموارتر و سرعت ترقی و تعالی کشور را افزایش می دهد.

روز کار و کارگر، فرصت مغتنمی برای یادآوری خدمات شایسته بلندهمتانی است که دستاورد تلاش خستگی‌ناپذیرشان سازندگی، آبادانی، رفاه و سلامتی جامعه است.

اینجانب بعنوان نماینده خانواده بزرگ تشکلهای بخش کشاورزی، تلاش ها و خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران صدیق و زحتمکشی که در عرصه های مختلف این بخش در فعالیت هستند، را ارج نهاده، و فرارسیدن روز کار و کارگر را تبریک گفته، از خداوند متعال سلامتی و موفقیت این عزیزان گرانقدر را در تمامی مراحل زندگی مسألت می نمایم.

تعداد مشاهده خبر356 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal